Wraps med soyaprotein


Dette skal du bruge:

300 gram Hälsans kök fars.

3 wraps.

1 pose øko feldsalat fra Rema 1000.

1/2 øko agurk.

1 øko rød peber.

1 øko løg.


Hey folkens!!:D
I går blev det tid til wraps igen…  Jeg har ikke spist det så meget efter jeg droppede kødet.. Prøvede i en overgang med Quorn (vegetarisk) men ad ad… xD
Købte så den veganske fars fra Hälsans kök i går.. Og yes! Den sad lige i skabet! 35 kr for  300 gram. Lidt dyrt, men så må det blive til 1-2 gange om ugen ;D

Har også læst at for meget soja ikke er godt for en, så det er jo win win ;D

img_4483

 

Jeg bruger elastikker til at holde på mine wraps ;D er der sundhedsskadeligt? Måske, men jeg er sgu lidt ligeglad ;D det gør det nemmere at spise = one happy vegan.

–   Skal lige nævnes at jeg genbruger elastikkerne 🙂

img_4480

 

 

 

Min salsa er lavet af egne syltede chilis (ca. 1 dl ) der kan sagtens også bruge almindelig chilis, bare svits dem på panden lidt 🙂

1 løg der svitses på panden.

1 dåse øko flåede tomater.

Salt/spidskommen og peber (smag til!!)

Jeg spiser salsaen ”rå”, men du kan også koge den. (Den bliver bedre) men jeg var lidt doven i dag. 😀

Skriv et svar

