I am a Shobr 4 ever!

Jeg som mange andre almindelige danskere, har ikke noget imod at ens daglig dag bliver lettere. Derfor køber jeg, de mest basale vare fra Shobr.dk

Jeg har prøvet forskellige shops. Det stoppede dog hurtigt fordi, at jeg skulle købe for mindst 1000+ kr plus. Og det var jo træls, hvis jeg kun skulle have købt ind til en uge..

Derfor er jeg så glad for Shobr.dk. De tilbyder gratis fragt, ved køb for 299 kr. Det er hurtigt og nemt, og de sender endda en lille sød video, hvor de siger ens navn og viser ens vare der er blevet pakket! Bare dér, vinder de i mine øjne over ALLE de andre sider.

Shobr.dk gør det meget nemt, og billigt for mig.
I lørdags modtog jeg min månedlige shipment, fra Shobr.dk xD.

img_1076

Der var tilbud på Soya kakao mælk fra Urtekam… Der er en del fødselsdage disse måneder, så jeg købte en del… hahaa

Ser det ikke smukt ud? Og det fedeste ved det hele, er at jeg kun har brugt 30 minutter på at handle det ind! Det er altså med tiden det tog mig at tage det ud af kasserne, og sætte det ind på plads i hjemmet… jeg er fan 😄 havde aldrig fået det købt ind ellers…. og 5 kr for soya kakao?! Det er jo direkte crazy!! 😄

img_1082
Når man er på su gælder hver en krone.. Derfor elsker jeg at spare fragten!

Men hvem tilbyder gratis fragt?

Osuma.dk: gratis fragt ved køb for 1200 kr.

Nemlig.com: tilbyder ikke gratis fragt.

Mad.coop.dk: gratis fragt ved køb for 1200 kr. (Rabat ved fragt når du køber over 800 kr)

Shobr.dk: gratis fragt ved køb for 299 kr. (Jeg lyver ikke!)

Økologisk-supermarked.dk: gratis fragt ved køb for 499 kr.

Jeg vil forsat blive ved med at købe ved Shobr. De har nogle dejlige veganske produkter.

Og ja,  veganske followers. Jeg har spurgt dem, om de ikke vil lave en ”veganer” menu på deres side. De har givet det videre, til dem der står for siden.

-Vi krydser fingre. ;D

Skriv et svar

