Pasta a la cado

(2 Pers.)


Dette skal du bruge:

1 mellem løg.

1 fed hvidløg.

1 grøntsagsboullion terning.

1 avocado.

1 spsk. olie.

500 gram spaghetti.

Salt&peber


Dette er retten jeg laver,  når jeg får lyst til Spaghetti carbonara…XD Jeg elsker den cremet konsistens denne ret har.

Jeg er ikke vild med vegansk ost, og jeg prøver også at undgå det. Undgår du også vegansk ost, så synes jeg da, at du skulle prøve denne opskrift.


Fremgangsmåde:

Fin hak løg og hvidløg.

Svits løg, hvidløg og boullionterningen i 1 dl vand.

 

Blend avocadoen med lidt spidskommen og peber.

Blend indtil konsistensen er cremet.

Du kan også blende løg blandingen sammen med, hvis du ikke kan lide løg stykker. 🙂

Vend avokado blandingen med kogt spaghetti.

Leave a Reply

