Anmeldelse: Venchi Odense

Jeg var i går inde og spise hos Venchi med en dejlig fellow vegan. Alle der har besøgt Venchi ved jo, at det er en hyggelig lille café i Odense, hvor ALT er vegansk. Deres menukort har 100% også noget for dig. Da vi kom ind af dørene blev vi modtaget af den skønneste duft – nemlig vegansk mad. Vi blev taget godt i mod af den sødeste medarbejder. Personalet var smilende og energien i caféen var generelt bare positiv.

This slideshow requires JavaScript.


Maden fik 6 🌱, fordi som I kan se, så ser maden guddommeligt ud – og det smager lige så lækkert, som det ser ud. Service får også 6 🌱, da den var i top med bla. hurtig servering efter vi bestilte. Akustikken får 5 🌱, da der var lidt rungen, når der blev talt eller grinet højt – heldigvis intet der kunne ødelægge en ellers dejlig oplevelse. Siddekomforten får 5 🌱, da jeg følte mig lidt klemt på sidebenene af stolens armlæn. Det skal dog også lige siges, at jeg er en “fat vegan”, så heldigvis er det ikke alle, som kommer til at opleve det. 😀 Miljøet får 6 🌱, da det simpelthen var så hyggeligt at være dér! Fra de rustikke træborde med store tunge jern ben, til de grønne planter, der var i alle kroge. Man kunne mærke den tid og energi folkene bag Venchi, har brugt på at skabe et sundt, hyggeligt og åbent miljø.


Når vi vurderer veganske spisesteder fokuserer vi på kvaliteten og smagen af maden, service fra personalet, Støjniveau fra gæster og møbler. Og sidde komforten. Der kan gives i alt 6 grøntsags spirer ved hver punkt.

Veganer Danmarks vurdering.

Mad: 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱

Service: 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱

Akustikken: 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱

Siddekomfort: 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱

Miljøet: 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱


Jeg har været på dyrere caféer og restauranter, og de kan ikke måle sig med Venchi. Man kan kun holde af Venchi og folkene bag stedet. Jeg har skrevet lidt med dem igennem Messenger på Facebook, da jeg manglede lidt billeder til denne anmeldelse. De var så søde at tage billederne nedenunder. Jeg takker dem for at være så søde og hjælpsomme 💚💚

This slideshow requires JavaScript.

Skriv et svar

